Lenco iPod Tower 1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco iPod Tower 1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Missycool 02-10-2010
Geschreven voor: Lenco iPod Tower 1

Goede prijs-kwaliteit verhouding... daar heb ik dus al alles mee gezegt. Alles is matig. Als je hem voor iPod gebruikt ( zoals ik ) moet je verwachten dat hij niet langer meegaat als een half jaar, dan gaat de plug-in stuk.

mr.gadgetfreak 11-05-2010
Geschreven voor: Lenco iPod Tower 1

Op het eerste gezicht een aardige speaker, maar heeft absoluut geen overtuigende geluidskwaliteit. Net nieuw en niet eens geschikt voor de iPhone is ook een tegenvaller.
Ook geen kabel aansluiting voor de radio. Kortom teleurstellend en weinig speaker voor weinig geld, een echte Lenco dus. Ik heb hem weer lekker teruggestuurd naar de winkel.

RemkoEnschede 22-05-2012

He?? Je kunt er toch wel een Iphone opzetten die dan je muziek afspeelt ?
Remko

marts69 05-04-2010
Geschreven voor: Lenco iPod Tower 1

De lenco 1pod tower is zeker gezien de prijs/kwaliteits verhouding een aanrader. Mooie vormgeving, goed geluid en een diversiteit aan mogelijkheden.

Officiele reactie van Lenco 25-05-2012

De iPod tower 1 werkt met een iPhone (alle generaties). Wel kan het zijn dat de iPhone een melding geeft, deze melding kunt u negeren.

schippers46 04-02-2010

Hallo,
Ik heb de lenco i pod tower net gekocht.
Ik vind hem heel mooi,en ik vind het geluid perfect.
Hij doet niet onder voor de duurdere merken.
Zelfs de bas en treble zijn te regelen.
Ik gebruik hem niet met een i pod, maar met usb key.